Γενικά

Η χρήση των ηλεκτρονικών σελίδων και υπηρεσιών του www.dimileather.gr από τον επισκέπτη/χρήστη προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη συμφωνία του με τους παρακάτω όρους χρήσης, που ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου, που περιλαμβάνεται στην ιστοσελίδα του. Συνεπώς, ο επισκέπτης/χρήστης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από τη χρήση των υπηρεσιών του δικτυακού τόπου και εάν δεν συμφωνεί, οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου τους. Ο επισκέπτης/χρήστης παρακαλείται να ελέγχει το περιεχόμενο των όρων χρήσης για ενδεχόμενες αλλαγές. Η εξακολούθηση της χρήσης του www.dimileather.gr ακόμη και μετά τις όποιες αλλαγές σημαίνει την ανεπιφύλακτη, εκ μέρους του επισκέπτη/χρήστη, αποδοχή των όρων αυτών.

1 Γενικοί όροι

H ιστοσελίδα www.dimileather.gr (εφ’ εξής «Ιστοσελίδα») είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας «ΚΑΡΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.» (εφ’ εξής «Εταιρεία»), με αριθμό Γ.Ε.ΜΗ. 86768602000, με ΑΦΜ 999240390, ΔΟΥ Αγίων Αναργύρων και με δραστηριότητα την «Εμπορία δερμάτινων ειδών και ειδών ταξιδιού». Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στο Ίλιον Αττικής (Οδός Κ. Πορφυρογέννητου αρ. 6 Τ.Κ. 13121). Πάγιος σκοπός της Εταιρείας είναι η κατά το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Η συγκεκριμένη Ιστοσελίδα δίνει τη δυνατότητα τόσο στους πελάτες μας όσο και σε όλους τους χρήστες του διαδικτύου να ενημερωθούν άμεσα για τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρεία μας, καθώς και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά.

2 Πνευματική ιδιοκτησία

Όλος ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας, το κείμενο, τα γραφικά, η επιλογή και οι ρυθμίσεις αυτής, είναι ιδιοκτησία της Εταιρείας και είναι Δικαίωμα Πνευματικής της Ιδιοκτησίας. Επιφυλασσόμενων όλων των δικαιωμάτων, κάθε κείμενο ή εικόνα που φέρει τα σύμβολα της Εταιρείας είναι σήματα ή καταχωρημένα σήματα.

3 Προστασία προσωπικών δεδομένων

3.1 Γενικά

H Εταιρεία είναι ο υπεύθυνος επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων του επισκέπτη/εγγεγραμμένου χρήστη και ελέγχει την επεξεργασία των δεδομένων του στις ηλεκτρονικές σελίδες υπηρεσιών της Ιστοσελίδας. Η Εταιρεία ενημερώνει τον επισκέπτη/εγγεγραμμένο χρήστη-πελάτη και ο επισκέπτης/εγγεγραμμένος χρήστης-πελάτης αναγνωρίζει ότι είναι ενήμερος για τα κάτωθι:

3.1.1 Για την επεξεργασία των δεδομένων του όπως περιγράφεται κατωτέρω, η Εταιρεία στηρίζεται στις εξής νομικές βάσεις:

3.1.1.1 Εκτέλεση σύμβασης

Προκειμένου να επιτευχθούν οι σκοποί της παρούσας σύμβασης, δηλαδή να μπορεί ο επισκέπτης/εγγεγραμμένος χρήστης-πελάτης να ολοκληρώνει τις παραγγελίες του στην Ιστοσελίδα, είναι απαραίτητη η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που παρέχονται από τον επισκέπτη/εγγεγραμμένο χρήστη-πελάτη κατά την εγγραφή και την καταχώριση της παραγγελίας του στην φόρμα καταχώρισης της παραγγελίας και η καταγραφή των συναλλαγών του. Σκοπός της βασικής αυτής επεξεργασίας των δεδομένων είναι η ολοκλήρωση της συγκεκριμένης παραγγελίας, η επικοινωνία με τον χρήστη-πελάτη και η αποστολή πληροφοριακών μηνυμάτων που αφορούν τα στάδια της διεκπεραίωσης της παραγγελίας, η παροχή διευκρινίσεων σχετικών με την παραγγελία και γενικώς οι πληροφορίες για αγορές που έχει πραγματοποιήσει, η παράδοση της παραγγελίας στο χώρο επιλογής του χρήστη-πελάτη, η επιβεβαίωση και ταυτοποίηση του χρήστη-πελάτη σε κάθε αναγκαία περίπτωση και η ενημέρωση για το υπάρχον απόθεμα στην Ιστοσελίδα.

Η Εταιρεία διατηρεί επίσης το δικαίωμα τακτικής ενημέρωσης του μέλους μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, ταχυδρομείου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνύματος κινητής τηλεφωνίας (SMS) ή οποιουδήποτε άλλου πρόσφορου μέσου επικοινωνίας στα στοιχεία επικοινωνίας του, που αποκτήθηκαν νομίμως, στο πλαίσιο της εγγραφής στην Ιστοσελίδα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στο πλαίσιο της συναλλακτικής τους σχέσης (άρθρο 11 παρ. 3 του ν.3471/2006) και εφόσον το μέλος δεν αντιταχθεί σε αυτή την επικοινωνία. Η ενημέρωση αυτή μπορεί να περιλαμβάνει ενημέρωση για τα προϊόντα της ή/και προσφορές, την επικοινωνία για την διεξαγωγή ερευνών για τη βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών της προς τα μέλη της.

3.1.1.2 Έννομα συμφέροντα:

Κάποιας μορφής επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων είναι απαραίτητη για την βελτίωση των υπηρεσιών της Εταιρείας (επεξεργασία στατιστικών και μη ταυτοποιήσιμων δεδομένων), τον εντοπισμό προσπάθειας απάτης ή κακής χρήσης από το μέλος καθώς επίσης και για τη διαφύλαξη των έννομων συμφερόντων της Εταιρείας.

3.1.1.3 Συγκατάθεση – συναίνεση

Ο εγγεγραμμένος χρήστης-πελάτης καλείται να δώσει την ειδική, ξεκάθαρη και ελεύθερη συγκατάθεση του στην εξατομικευμένη ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς του εγγεγραμμένου χρήστη-πελάτη με σκοπό την αποστολή σε αυτόν εμπορικής επικοινωνίας με προσωποποιημένες προσφορές για τα προϊόντα της Εταιρείας ανάλογα με τις προτιμήσεις του με ή χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση ώστε ο εγγεγραμμένος χρήστης-πελάτης να μπορεί να λαμβάνει εξατομικευμένες ενημερώσεις και προσφορές από την Εταιρεία, που θα ταιριάζουν καλύτερα στο προφίλ και τις προτιμήσεις του.

3.1.2 Δικαιώματα χρήστη

Το μέλος έχει δικαίωμα αλλά και υποχρέωση πρόσβασης, διόρθωσης και επικαιροποίησης των προσωπικών του δεδομένων και οφείλει να γνωστοποιεί το συντομότερο στην Εταιρεία τυχόν αλλαγή των προσωπικών στοιχείων που έχει δηλώσει με την εγγραφή του στην Ιστοσελίδα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του μέλους.

3.2 Προσωπικά δεδομένα

3.2.1 Επεξεργασία προσωπικών δεδομένων

Η Εταιρεία θα επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα του επισκέπτη/εγγεγραμμένου χρήστη-πελάτη, όπως αυτά δηλώνονται από τον ίδιο κατά τη δημιουργία του λογαριασμού του και στην παραγγελία του στην φόρμα καταχώρισης στοιχείων, προκειμένου να ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη παραγγελία του μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Περαιτέρω και εφόσον ο επισκέπτης/εγγεγραμμένος χρήστης έχει δώσει την σχετική συγκατάθεση του η Εταιρεία θα δύναται να επεξεργάζεται τα προσωπικά του δεδομένα για την αποστολή εμπορικών ενημερωτικών και προωθητικών μηνυμάτων ή/και για την κατάρτιση αγοραστικού προφίλ του χρήστη-πελάτη και την βελτίωση της διαχείρισης του πελατολογίου της και της λειτουργίας της Ιστοσελίδας.

Η Εταιρεία θα επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα του επισκέπτη/εγγεγραμμένου χρήστη-πελάτη, όπως αυτά δηλώνονται από τον ίδιο κατά τη δημιουργία του λογαριασμού του και στην παραγγελία του στην φόρμα καταχώρισης στοιχείων, προκειμένου να ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη παραγγελία του μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο χρήστης/πελάτης έχει την δυνατότητα να επιλέξει 2 τρόπους προκειμένου να ολοκληρώσει μία ηλεκτρονική παραγγελία και να δηλώσει τα προσωπικά του δεδομένα:

  1. Ως επισκέπτης: Στην περίπτωση αυτή τα προσωπικά δεδομένα του επισκέπτη/ πελάτη θα διατηρηθούν στα αρχεία της Εταιρείας για τριάντα (30) ημέρες από την ολοκλήρωση και την παράδοση της συγκεκριμένης παραγγελίας του και η επεξεργασία τους θα αφορά αποκλειστικά και μόνο την εκτέλεση της σύμβασης πώλησης από απόσταση. Τα δεδομένα όμως που αποδεικνύουν την πραγματοποίηση της συναλλαγής θα διατηρηθούν για φορολογικούς λόγους (παραστατικό τιμολόγησης).
  2. Ως εγγεγραμμένος χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος: Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης/χρήστης έχει δημιουργήσει λογαριασμό χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα και τα προσωπικά δεδομένα του θα διατηρούνται στα αρχεία της εταιρείας μέχρι αυτός να ζητήσει την διαγραφή τους. Ο χρήστης/πελάτης μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να μεταβάλλει ή να διορθώσει τα δεδομένα του κάνοντας είσοδο στον λογαριασμό του στην ιστοσελίδα με το e-mail και τον κωδικό πρόσβασής του.

3.2.2 Είδος προσωπικών δεδομένων

3.2.2.1 Βασική επεξεργασία

Ειδικότερα τα προσωπικά δεδομένα που θα πρέπει να παρέχει κάθε επισκέπτη/εγγεγραμμένο χρήστη-πελάτη προκειμένου να διενεργηθεί οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω της Ιστοσελίδας της Εταιρείας και να πραγματοποιηθούν παραγγελίες προϊόντων της εταιρείας είναι τα εξής:

  • το πλήρες ονοματεπώνυμο
  • η διεύθυνση αποστολής των προϊόντων
  • η διεύθυνση χρέωσης της παραγγελίας (σε περίπτωση που είναι διαφορετική από την διεύθυνση αποστολής)
  • ο αριθμός ενός τηλεφώνου επικοινωνίας
  • η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) του πελάτη.

Το είδος των προσωπικών δεδομένων που επεξεργάζεται η Εταιρεία ανά σκοπό επεξεργασίας είναι τα εξής:

i. Για την εκτέλεση της σύμβασης (για να μπορεί, δηλαδή, ο επισκέπτης/εγγεγραμμένος χρήστης-πελάτης να ολοκληρώνει τις παραγγελίες του στην Ιστοσελίδα:

    • το πλήρες ονοματεπώνυμο
    • τη διεύθυνση αποστολής των προϊόντων
    • τη διεύθυνση χρέωσης της παραγγελίας (σε περίπτωση που είναι διαφορετική από την διεύθυνση αποστολής)
    • τα στοιχεία τιμολόγησης (σε περίπτωση που έχει επιλεγεί πληρωμή με τιμολόγιο)
    • τον αριθμό ενός τηλεφώνου επικοινωνίας
    • την ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) του χρήστη/πελάτη
    • προϊόντα που αγοράστηκαν
    • ιστορικό παραγγελιών

Ο επισκέπτης/ εγγεγραμμένος χρήστης ενημερώνεται ότι η παροχή των ως άνω υποχρεωτικών προσωπικών του δεδομένων καθώς και τα στοιχεία των συναλλαγών του είναι απαραίτητα και αποτελούν προαπαιτούμενο για την ορθή εκτέλεση της σύμβασης παραγγελίας και παράδοσης των προϊόντων και υπηρεσιών. Για το λόγο αυτό δεν απαιτείται η συγκατάθεση του χρήστη-πελάτη για την συγκεκριμένη αυτή επεξεργασία.

ii. Για ανάλυση της εξατομικευμένης καταναλωτικής συμπεριφοράς του εγγεγραμμένου χρήστη-πελάτη με σκοπό την αποστολή σε αυτόν εμπορικής επικοινωνίας με προσωποποιημένες προσφορές για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της Εταιρείας ανάλογα με τις προτιμήσεις του με ή χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση ώστε το μέλος να μπορεί να λαμβάνει εξατομικευμένες ενημερώσεις και προσφορές από την Εταιρεία που θα ταιριάζουν καλύτερα στο προφίλ και τις προτιμήσεις του, η Εταιρεία θα επεξεργάζεται επιπροσθέτως τα κατωτέρω δεδομένα για το μέλος:

    • Προϊόντα που έχει αγοράσει στην Ιστοσελίδα
    • Συχνότητα επισκέψεων στην Ιστοσελίδα
    • Προϊόντα που έχει βάλει στο καλάθι του στην Ιστοσελίδα
    • Δαπάνη που πραγματοποιήθηκε κατά την αγορά στην Ιστοσελίδα
    • Ιστορικό παραγγελιών στην Ιστοσελίδα

iii. Σε περίπτωση που ζητηθεί να γίνει παράδοση προϊόντων σε τρίτο πρόσωπο εκτός από τον επισκέπτη/εγγεγραμμένου χρήστη, ο τελευταίος αναγνωρίζει ότι θα έχει την πλήρη ευθύνη για την ενημέρωση και την πλήρη συναίνεση του προσώπου, που ορίζει ως παραλήπτη, για την κοινοποίηση των προσωπικών του δεδομένων στην Εταιρεία για το σκοπό και μόνο της παράδοσης σε αυτό, των σχετικών προϊόντων και αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη για τυχόν αξιώσεις του προσώπου αυτού έναντι της Εταιρείας.

Τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας δεν αποθηκεύονται σε αποθηκευτικά μέσα της εταιρείας κατά τη διάρκεια της συναλλαγής αλλά καταχωρούνται απευθείας σε ασφαλές περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας (Alpha e-Commerce της Alpha Bank) που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών.

iv. O επισκέπτης αλλά και ο εγγεγραμμένος χρήστης-πελάτης ενημερώνεται επίσης ότι για την επικοινωνία της Εταιρείας με αυτόν, στο πλαίσιο του άρθρου 11 παρ. 3 του ν. 3471/2006, επεξεργάζεται τα στοιχεία επικοινωνίας που αυτός έχει δηλώσει.

3.2.3 Αποδέκτες δεδομένων

Για τα δεδομένα που είναι αναγκαία για την εξυπηρέτηση καθενός από τους ανωτέρω σκοπούς επεξεργασίας και στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων κάθε αποδέκτη, οι αποδέκτες των δεδομένων του εγγεγραμμένου χρήστη-πελάτη είναι ή δύνανται να είναι:

i. Οι αρμόδιοι υπάλληλοι της Εταιρείας.

ii. Οι φορολογικές αρχές και οι τραπεζικές αρχές σε περίπτωση σχετικού ελέγχου.

iii. Εξωτερικοί συνεργάτες που παρέχουν υπηρεσίες διαδικτύου, υπηρεσίας (ταχυ)μεταφοράς, υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων πωλήσεων και πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου και ηλεκτρονικού εμπορίου με τους οποίους συνεργάζεται η Εταιρεία και οι οποίοι υπόκεινται στους ειδικούς αυστηρούς όρους επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που έχουν συμφωνήσει με την Εταιρεία ως Υπεύθυνο Επεξεργασίας.

Κατά την καταχώριση, πρόσβαση ή/και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του μέλους οι υπάλληλοι της Εταιρείας συμμορφώνονται πλήρως με τις διατάξεις του Ευρωπαϊκού Γενικού Κανονισμού 2016/679 για την Προστασία Δεδομένων καθώς και με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία και νομολογία σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων. H Εταιρεία απαιτεί από τους υπαλλήλους της, τους συντηρητές της ιστοσελίδας της, καθώς και τους τρίτους συνεργάτες της να λαμβάνουν όλα τα αναγκαία τεχνικά και οργανωτικά μέτρα (συμπεριλαμβανομένων των κατάλληλων πολιτικών και διαδικασιών ώστε να αποτρέπουν την αποκάλυψη των προσωπικών δεδομένων των επισκεπτών/εγγεγραμμένων χρηστών-πελατών της που επεξεργάζονται και διαθέτουν και εφαρμόζουν διαδικασίες διαχείρισης και επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων κατά τρόπο που είναι σύννομος και τα προστατεύουν σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ).

3.2.4 Δικαιώματα υποκειμένου δεδομένων

Κάθε εγγεγραμμένος χρήστης-πελάτης, ως υποκείμενο δεδομένων, δύναται να ασκήσει οιαδήποτε στιγμή τα δικαιώματα του, όπως αυτά προβλέπονται στον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 679/2016 Ε.Ε. και ιδίως τα άρθρα 12 έως 23 αυτού και την εθνική νομοθεσία και ειδικότερα:

i. το δικαίωμα στην ενημέρωση και την πρόσβαση στα δεδομένα που επεξεργάζεται η Εταιρεία,

ii. το δικαίωμα στον περιορισμό της επεξεργασίας των δεδομένων του,

iii. το δικαίωμα διόρθωσης ή διαγραφής μέρους ή του συνόλου (δικαίωμα στη λήθη) των προσωπικών του δεδομένων,

iv. το δικαίωμα αντίταξης, δηλαδή να προβάλλει αντιρρήσεις στην επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων, και

v. το δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων του.

Τα ως άνω δικαιώματα του το μέλος μπορεί να ασκήσει ως εξής:

Για το δικαίωμα/υποχρέωση πρόσβασης και διόρθωσης/συμπλήρωσης των προσωπικών δεδομένων, η εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα στους εγγεγραμμένους χρήστες-πελάτες της Ιστοσελίδας να δουν, διορθώσουν/συμπληρώσουν τα προσωπικά τους δεδομένα μέσα από τον προσωπικό τους λογαριασμό στο www.dimileather.gr στο menu «Ο λογαριασμός μου».

Για το δικαίωμα φορητότητας των προσωπικών δεδομένων, η εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα στους εγγεγραμμένους χρήστες-πελάτες να λάβουν τα προσωπικά τους δεδομένα ή/και να τα διαβιβάσουν σε άλλο υπεύθυνο επεξεργασίας, υποβάλλοντας γραπτή αίτηση στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@dimileather.gr.

Το μέλος έχει δικαίωμα να ανακαλέσει τη συγκατάθεσή του οποτεδήποτε και για οιαδήποτε επεξεργασία προσωπικών του δεδομένων εκτελείται με βάση τη συγκατάθεση του, χωρίς να θίγεται η νομιμότητα της επεξεργασίας που βασίστηκε στη συγκατάθεση πριν από την ανάκλησή της. Η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να γίνει με την αποστολή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@dimileather.gr.

Σε περίπτωση άσκησης ενός εκ των άνω αναφερόμενων δικαιωμάτων του εγγεγραμμένου χρήστη-πελάτη η Εταιρεία θα λάβει κάθε δυνατό μέτρο για την ικανοποίηση του αιτήματος εντός (1) ενός μηνός από την υποβολή του. Σε αυτή την περίπτωση o εγγεγραμμένος χρήστης-πελάτης ενημερώνεται ότι τα ελάχιστα αναγκαία από τα προσωπικά δεδομένα του θα διατηρούνται, για τη διασφάλιση των έννομων συμφερόντων της εταιρείας.

Η διαγραφή του εγγεγραμμένου χρήστη-πελάτη της Ιστοσελίδας μπορεί να γίνει μέσα από τον προσωπικό τους λογαριασμό στο www.dimileather.gr στο menu «Ο λογαριασμός μου» αποστέλλοντας «Αίτημα διαγραφής λογαριασμού».

3.2.5 Χρόνος διατήρησης προσωπικών δεδομένων

Τα δεδομένα του επισκέπτη-πελάτη θα διατηρεί και επεξεργάζεται η Εταιρεία μέχρι την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης παραγγελίας του.

Τα δεδομένα του εγγεγραμμένου χρήστη-πελάτη θα διατηρεί και επεξεργάζεται έως ότου ο εγγεγραμμένος χρήστης-πελάτης ζητήσει την διαγραφή του λογαριασμού του ή για όσες επεξεργασίες των δεδομένων του γίνονται βάσει της συγκατάθεσής του, μέχρι να δηλώσει την άρση της συγκατάθεσής του για τους σκοπούς παροχής των υπηρεσιών της Εταιρείας. Παρόλα αυτά κάποια αναγκαία προσωπικά δεδομένα που αφορούν τις συναλλακτικές του σχέσεις με την Εταιρεία καθώς και την ενημέρωση, συγκατάθεση και άρση της συγκατάθεσης του μέλους για την επεξεργασία των δεδομένων του δύνανται να παραμένουν ως πληροφορίες για τον εγγεγραμμένο χρήστη-πελάτη προς διασφάλιση της απόδειξης της νομιμότητας της επεξεργασίας των δεδομένων του από την Εταιρεία και την διασφάλιση των έννομων αξιώσεων των μερών.

3.2.6 Δεδομένα ειδικής κατηγορίας

Το μέλος ενημερώνεται ότι η Εταιρεία δεν συλλέγει ούτε απαιτεί την κοινοποίηση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων (δεδομένα ειδικής κατηγορίας) για τις ανάγκες της Ιστοσελίδας.

3.2.7 Υποχρέωση διαφάνειας

Για οιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τα δεδομένα του καθώς και την επεξεργασία και προστασία τους ο εγγεγραμμένος χρήστης-πελάτης δύναται να απευθύνεται στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων της Εταιρείας στο info@dimileather.gr και στο τηλέφωνο 2105751874 και εφόσον δε θεωρεί ότι ικανοποιείται από την απάντηση του ενημερώνεται ότι έχει δικαίωμα προσφυγής στην αρμόδια εποπτική αρχή (Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, www.dpa.gr, Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα ).

3.2.8 Μέτρα προστασίας

Η Εταιρεία και οι εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της εφαρμόζουν τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την, κατά το δυνατό, καλύτερη προστασία των προσωπικών δεδομένων ενάντια σε τυχαία ή παράνομη καταστροφή ή απώλεια, αλλοίωση, παράνομη γνωστοποίηση ή πρόσβαση σε αυτά και γενικά την παράνομη επεξεργασία τους (συμπεριλαμβανομένης της εξ αποστάσεως πρόσβαση) όπως και για την διασφάλιση της δυνατότητας αποκατάστασης της διαθεσιμότητας και της πρόσβασης σε αυτά. Αυτά τα μέτρα στόχο έχουν να διασφαλίζουν ένα επίπεδο ασφαλείας που ανταποκρίνεται στον κίνδυνο που μπορεί να διατρέξουν τα συγκεκριμένα δεδομένα, λαμβάνοντας πάντα υπόψη το είδος και την κρισιμότητα των δεδομένων, την εξέλιξη της τεχνολογίας, το κόστος εφαρμογής και τη φύση, το πεδίο εφαρμογής, το πλαίσιο και τους σκοπούς κάθε συγκεκριμένης επεξεργασίας. Σε κάθε περίπτωση η Εταιρεία και οι εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της δεσμεύονται να διατηρούν το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων των μελών και να μην τα κοινοποιούν ή επιτρέπουν την πρόσβαση σε αυτά σε οποιοδήποτε τρίτο μέρος χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση του μέλους εκτός από τις περιπτώσεις που ρητά προβλέπονται από τον νόμο.

Η Εταιρεία δηλώνει ότι ουδεμία άλλη χρήση των προσωπικών δεδομένων του επισκέπτη/εγγεγραμμένου χρήστη θα γίνει για άλλους σκοπούς, πέρα από αυτούς που αναφέρονται στους παρόντες όρους χωρίς την εκ των προτέρων ενημέρωση και, όπου απαιτείται, ρητή συγκατάθεσή του.

3.3 Cookies

Στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Με το παρόν σημείωμα σας παρέχουμε περισσότερες πληροφορίες για το πώς χρησιμοποιούμε cookies καθώς και άλλα αυτοματοποιημένα μέσα προκειμένου να συλλέξουμε συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τους επισκέπτες του διαδικτυακού τόπου μας, όπως τον αριθμό των επισκεπτών των ιστοσελίδων μας μέσω οποιουδήποτε περιηγητή ιστού (browser) και συσκευής που χρησιμοποιείται. Με τη συλλογή αυτών των πληροφοριών, μαθαίνουμε πως να προσαρμόζουμε καλύτερα τις ιστοσελίδες μας και τη διαφήμισή μας προς τους επισκέπτες.

3.3.1 Τι είναι τα cookies

Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται σε κάθε συσκευή σας με την χρήση οποιουδήποτε browser, όποτε επισκέπτεστε έναν δικτυακό τόπο. Τα cookies μπορεί να τα χρησιμοποιήσουμε για να μας ενημερώσουν για παράδειγμα, εάν έχετε επισκεφτεί την ιστοσελίδα μας στο παρελθόν ή αν είστε νέος επισκέπτης καθώς και να μας βοηθήσουν ώστε να εντοπίσουμε χαρακτηριστικά της ιστοσελίδας μας, για τα οποία μπορεί να ενδιαφέρεστε περισσότερο. Τα cookies μπορεί να βελτιώσουν την διαδικτυακή σας εμπειρία αποθηκεύοντας τις προτιμήσεις σας, καθώς εσείς επισκέπτεσθε μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

3.3.2 Διευθύνσεις IP

Η διεύθυνση IP είναι ένας μοναδικός εντοπιστής που χρησιμοποιούν ορισμένες ηλεκτρονικές συσκευές για να εντοπιστούν και να επικοινωνήσουν μεταξύ τους στο Διαδίκτυο. Όταν επισκέπτεστε τις ιστοσελίδες μας, μπορούμε να δούμε την διεύθυνση IP της συσκευής που χρησιμοποιήσατε για να συνδεθείτε στο Διαδίκτυο. Την πληροφορία αυτή τη χρησιμοποιούμε προκειμένου να προσδιορίσουμε τη γενική γεωγραφική θέση της συσκευής και να κατανοήσουμε από ποιες γεωγραφικές περιοχές προέρχονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας μας. Την πληροφορία αυτή μπορεί να τη χρησιμοποιήσουμε προκειμένου να αλλάξουμε τον τρόπο παρουσίασης της ιστοσελίδας μας ώστε να βελτιώσουμε την επίσκεψή σας.

3.3.3 URL

Το URL (Uniform Resource Locator / Ενιαίος Εντοπιστής Πόρων) είναι ένας μοναδικός εντοπιστής ή διεύθυνση για κάθε μέσο στο διαδίκτυο και ουσιαστικά πρόκειται για τη διεύθυνση της ιστοσελίδας που επισκέπτεστε. Την πληροφορία αυτή θα τη χρησιμοποιήσουμε ώστε να δούμε ποιες ιστοσελίδες έχουν επισκεψιμότητα καθώς και τον τρόπο με τον οποίο πλοηγήστε στην ιστοσελίδα μας.

3.3.4 Cookies που χρησιμοποιούνται

Στις ιστοσελίδες μας χρησιμοποιούμε τα ακόλουθα cookies:

3.3.4.1 Απολύτως απαραίτητα cookies

Τα απολύτως απαραίτητα cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου, σας επιτρέπουν να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες του, όπως πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές, φόρμες εγγραφής, λίστα αγαπημένων, χρήση του καλαθιού αγοράς και για λόγους ασφαλείας. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία του ιστότοπου μας.

3.3.4.2 Cookies επιδόσεων και ανάλυσης

Αυτά τα cookies συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο, ποιες σελίδες επισκέπτονται συχνότερα και αν λαμβάνουν μηνύματα σφαλμάτων από ιστοσελίδες. Αυτά τα cookies συλλέγουν συγκεντρωτικές, ανώνυμες πληροφορίες που δεν ταυτοποιούν κάποιον επισκέπτη. Χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη βελτίωση των επιδόσεων μίας ιστοσελίδας και μας επιτρέπουν να συλλέξουμε πληροφορίες σχετικά με τη χρήση που κάνετε στις ιστοσελίδες μας, συμπεριλαμβανομένου του περιεχόμενου που επιλέγετε κατά την περιήγησή σας στις ιστοσελίδες μας, προκειμένου να μετρήσουμε την αποτελεσματικότητα και την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με την ιστοσελίδα καθώς και να βελτιώνουμε τις σελίδες μας στην πάροδο του χρόνου. Τα cookies αυτά μπορεί να μας παρέχονται από τρίτους παρόχους αναλυτικών εργαλείων αλλά χρησιμοποιούνται μόνο για τους σκοπούς που σχετίζονται με τις ιστοσελίδες μας. Π.χ.: https://analytics.google.com/analytics/web/provision/#/provision

3.3.4.3 Cookies στόχευσης/διαφήμισης

Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο σε εσάς και τα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών, τον περιορισμό προβολών διαφήμισης ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν αυτά τα cookies για να θυμόμαστε τους ιστότοπους που έχετε επισκεφθεί ώστε να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια μάρκετινγκ είναι πιο αποτελεσματικά και μας επιτρέπουν να επιβραβεύσουμε εξωτερικές ιστοσελίδες και συνεργάτες που σας προώθησαν σε εμάς.

3.3.4.4 Απενεργοποίηση της χρήσης cookies

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε τη χρήση cookies από τις ρυθμίσεις του περιηγητή ιστού σας, αναλόγως τον περιηγητή σας επισκεφθείτε τις ακόλουθες ιστοσελίδες, για να λάβετε γνώση για τις απαραίτητες σχετικές ενέργειες:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/el-gr/topic/διαγραφή-και-διαχείριση-cookies-168dab11-0753-043d-7c16-ede5947fc64d

Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/delete-cookies-remove-info-websites-stored

Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/61416?hl=en

Opera: https://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/

Safari: https://support.apple.com/kb/PH5042

4 Ασφάλεια

Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (websites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά.

Επιπλέον, προσωπική ασφάλεια αποτελεί το password που δίνετε όταν γίνεστε μέλος της Ιστοσελίδας. Για να παρουσιάσουμε οποιοδήποτε προσωπικό σας στοιχείο θα πρέπει πρώτα να δοθεί το όνομα του χρήστη και το password. Για αυτό το λόγο, πρέπει να φυλάσσετε καλά αυτά τα στοιχεία για να μην κινδυνεύσουν να πέσουν σε χέρια τρίτων. Επίσης σας συμβουλεύουμε να δημιουργείτε password χρησιμοποιώντας σύμβολα μαζί με αλφαριθμητικούς χαρακτήρες.

Τέλος να υπενθυμίσουμε ότι τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας δεν αποθηκεύονται σε αποθηκευτικά μέσα της εταιρείας κατά τη διάρκεια της συναλλαγής αλλά καταχωρούνται απευθείας σε ασφαλές περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας (Alpha e-Commerce της Alpha Bank) που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών.

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω της Ιστοσελίδας διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

5 Εμπορεύσιμα είδη – Διαθεσιμότητα – Χαρακτηριστικά

Τα διαθέσιμα προς πώληση προϊόντα, τα χαρακτηριστικά τους, οι τιμές και το διαθέσιμο απόθεμά τους, βρίσκονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.dimileather.gr και είναι προσβάσιμα σε όλους. Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για το εκάστοτε προϊόν κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προϊόντος.

Η Εταιρεία εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των πελατών σχετικά με την διαθεσιμότητά ή μη των προϊόντων, δεν φέρει όμως καμία ευθύνη για την διαθεσιμότητά τους.

Η Εταιρεία καταβάλλει καθημερινά όλες τις δυνατές προσπάθειες έτσι ώστε να παρέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για το εκάστοτε προϊόν (τεχνικά χαρακτηριστικά, τιμές, κτλ.). Ωστόσο, προκειμένου να περιοριστούν τυχόν λάθη, θα σας συνιστούσαμε πριν την οποιαδήποτε ολοκλήρωση αγοράς σας, να επικοινωνείτε μαζί μας σε περιπτώσεις που οι τιμές ή οποιοδήποτε άλλο προϊοντικό χαρακτηριστικό είναι πέραν των συνηθισμένων και λογικών.

Οι τιμές των προϊόντων που διατίθενται μέσω της Ιστοσελίδας αντιστοιχούν στις τρέχουσες τιμές που ισχύουν της εταιρείας ΚΑΡΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.. Σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα υπάρχει το ενδεχόμενο να διενεργούνται ειδικές προσφορές και εκπτώσεις, στα πλαίσια προωθητικών ενεργειών της εταιρείας, οι οποίες θα ισχύουν μόνο για καθορισμένα προϊόντα.

Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ (24%). Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.dimileather.gr της Εταιρείας επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.

6 Παραγγελία προϊόντων και προστασία καταναλωτή

Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.dimileather.gr αποτελούν συνάψεις σύμβασης πωλήσεως εξ αποστάσεως, οι οποίες διέπονται από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994 (όπως αυτός ισχύει σήμερα) και των τροποποιήσεων που αναφέρονται στο ΠΔ 131/2003 (ΦΕΚ Α’ 116/16.05.2003) και την Απόφαση 31619 ΦΕΚ 969/22.3.2017 καθώς και της προσαρμογής της Ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2011, σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, τη τροποποίηση της οδηγίας 93/13/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 1999/44/ ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και τη κατάργηση της οδηγίας 85/577/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 97/7/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, η οποία δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με αριθμό L 304 της 22.11.2011 όπως αυτή τέθηκε σε ισχύ από την 13/06/2014.

Ο χρήστης έχει δικαίωμα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον είναι δικαιοπρακτικά ικανός τηρώντας τις διατάξεις του Ελληνικού Αστικού Κώδικα (εφόσον έχει συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος ηλικίας και δε τελεί σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης). Παραγγελίες μπορούν επίσης να πραγματοποιηθούν από νόμιμους εκπροσώπους νομικών προσώπων. Η Εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αξιώσει την επιστροφή από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελιών που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.

7 Πραγματοποίηση παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος

7.1 Προϋποθέσεις παραγγελίας

Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.dimileather.gr απαιτούνται:

  1. Η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης.
  2. Η ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, ιδίως τη συλλογή και όπου απαιτείται τη χρήση προσωπικών δεδομένων. Σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος www.dimileather.gr και δίπλα σε κάθε διαθέσιμο προς αγορά προϊόν, υπάρχει το πλήκτρο “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”. Πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και προσθέστε στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε.

Για να συνεχίσετε τις αγορές σας επιλέξτε από τις κεντρικές κατηγορίες, αυτή που περιέχει το επόμενο είδος που ψάχνετε και προσθέστε το επίσης στο καλάθι σας. Όταν ολοκληρώσετε τη διαδικασία προσθήκης προϊόντων πατήστε το πλήκτρο «Το καλάθι μου» στο επάνω δεξί μέρος της οθόνης σας. Για να μπορέσετε να παραγγείλετε δεν είναι απαραίτητο να είστε εγγεγραμμένος χρήστης του www.dimileather.gr, θα σας συμβουλεύαμε όμως να εγγραφείτε στο www.dimileather.gr, καθώς θα είναι πολύ πιο εύκολη η όλη διαδικασία σε οποιαδήποτε μελλοντική χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Συμπληρώστε στην φόρμα το e-mail σας & το password που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας και κάντε σύνδεση στο χώρο εγγεγραμμένων χρηστών.

Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης πατήστε το πλήκτρο δημιουργίας νέου λογαριασμού. Συμπληρώστε στην φόρμα εγγραφής νέου εγγεγραμμένου χρήστη ένα ενεργό email λογαριασμό. Το e-mail που θα δηλώσετε πρέπει να υπάρχει διότι όλη η επικοινωνία μας, θα γίνεται μέσω του e-mail που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας.

Διαδικασία παραγγελίας

Η παραγγελία ολοκληρώνεται σε 3 βήματα:

Στο 1° βήμα μπαίνοντας στη φόρμα «Το καλάθι μου» μπορείτε να ελέγξετε την παραγγελία σας και να προβείτε στην αλλαγή ποσοτήτων ή στην αφαίρεση ειδών. Στη συνέχεια πατάτε το πλήκτρο «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ», το οποίο μας οδηγεί στο 2° βήμα.

Στο 2° βήμα θα σας ζητηθεί να κάνετε login αν είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης ή να κάνετε νέα εγγραφή. Σας δίνεται επίσης η δυνατότητα να κάνετε αγορές ως απλός επισκέπτης χωρίς απαραίτητα να εγγραφείτε, καταχωρώντας όμως όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Στο 3° βήμα θα σας ζητηθούν όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με την παραγγελία:

  1. Στοιχεία και διεύθυνση χρέωσης,
  2. Στοιχεία και διεύθυνση αποστολής αν είναι διαφορετική από αυτή της χρέωσης,
  3. Τρόπος αποστολής (Courier ή Παραλαβή από το κατάστημα),
  4. Τρόπος Πληρωμής (Αντικαταβολή, Πιστωτική κάρτα, Κατάθεση σε τραπεζικό λογαρια-σμό AlphaBank, Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό Πειραιώς, Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό Εθνικής),
  5. Σχόλια αναφορικά με την παραγγελία.

Ανάλογα τον τρόπο πληρωμής που θα επιλέξετε, σας «φορτώνει» και η αντίστοιχη φόρμα.

Για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα σας ζητηθεί να αποδεχτείτε τους όρους χρήσης τους οποίους σας προτείνουμε να έχετε διαβάσει προτού ολοκληρώσετε τη παραγγελία σας πατώντας το πλήκτρο «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ». Έχετε τη δυνατότητα να κάνετε έναν τελευταίο έλεγχο της παραγγελίας σας πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωσή της. Οι επισκέπτες-πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν αν επιθυμούν να λαμβάνουν ενημερωτικό και προωθητικό υλικό από την Εταιρεία.

Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας και εφόσον είστε ήδη μέλος του site μπορείτε να επισκέπτεσθε την ενότητα “Οι παραγγελίες μου” ώστε να ενημερώνεστε για τη πρόοδο της παραγγελίας σας. Τα στάδια προόδου παραγγελίας είναι τα ακόλουθα:

  • “Παραγγελία”: Η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί.
  • “Επεξεργασία”: Η παραγγελία σας επεξεργάζεται και τα προϊόντα της συλλέγονται.
  • “Ολοκλήρωση”: Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και έχουν δρομολογηθεί για αποστολή στο χώρο σας ή είναι έτοιμα για παραλαβή από την έδρα μας, αναλόγως με την επιλογή σας.

Σε περίπτωση που προκύψει κάποια εκκρεμότητα στην παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα στοιχεία που μας έχετε δηλώσει.
Σε περίπτωση που δε λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή ειδοποίησή μας μέσω τηλεφώνου, αποτελεί υποχρέωσή σας να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση, καθώς πιθανά υπάρχει πρόβλημα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει. Η Εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει λανθασμένα τα στοιχεία επικοινωνίας σας με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η επικοινωνία μας μαζί σας.

7.2 Τρόποι πληρωμής

Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, το www.dimileather.gr διαθέτει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:

ΕΛΛΑΔΑ

  1. Με τη χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας. Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπλη-ρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners. Με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass. Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται με την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
    Είναι σημαντικό να αναφέρετε απαραιτήτως ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση e-mail.
    Σε περίπτωση που η πιστωτική σας κάρτα δεν εγκριθεί από την τράπεζα σας, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία σας.
  2. Με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα και για παραγγελίες ογκομετρικού βάρους έως 10 κιλά. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 3,00 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%). Η πληρωμή με τη μέθοδο της αντικαταβολής δεν ισχύει για αποστολές εκτός Ελλάδος.
  3. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Καταθέτετε το χρηματικό ποσό στους παρακάτω διαθέσιμους λογαριασμούς εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που πραγματοποιήσατε την παραγγελία.

Προσοχή: Αν δεν λάβουμε την πληρωμή σας μαζί με την αιτιολογία παραγγελίας μέσα σε 2 εργάσιμες μέρες, η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα και σας αποστέλλουμε επιβεβαιωτικό e-mail ακύρωσης. Η εκτέλεση και παράδοση της παραγγελίας σας εξαρτάται από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της συναλλαγής σας

Απαραίτητο είναι στο καταθετήριο της τράπεζας να αναγράψετε ως αιτιολογία το ονοματεπώνυμό σας καθώς και τον κωδικό παραγγελίας έτσι ώστε να εντοπίσουμε εύκολα την πληρωμή σας και να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας. Το ποσό που θα πρέπει να καταθέσετε αναφέρεται στο πεδίο “Σύνολο” της παραγγελίας σας.

ALPHA BANK

IBAN GR68 0140 3670 3670 0200 2006 234
Δικαιούχος: ΚΑΡΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.

ΠΕΙΡΑΙΩΣ

IBAN GR25 0172 0270 0050 2709 1511 871
Δικαιούχος: ΚΑΡΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.

ΕΘΝΙΚΗ

IBAN GR55 0110 0590 0000 0594 4015 493
Δικαιούχος: ΚΑΡΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.

Αφού κάνετε την κατάθεση θα χρειαστεί να στείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης είτε με e-mail στο sales@dimileather.gr είτε να ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 2105751874.

Οι παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω τραπέζης αποστέλλονται μετά την πληρωμή τους μετά την απαραίτητη έγκριση από το λογιστήριο.
Όταν η κατάθεση γίνεται από οποιαδήποτε άλλη τράπεζα Ελληνική ή ξένη τα τυχόν έξοδα της συναλλαγής επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη και σε καμία περίπτωση το www.dimileather.gr.
Για να αποφύγετε τυχόν επιπλέον χρεώσεις ή καθυστερήσεις στην ενημέρωση της πληρωμής της παραγγελίας σας στο σύστημά μας, καταθέστε το χρηματικό ποσό απευθείας σε μία από τις συνεργαζόμενες τράπεζες (Αlpha Bank, Εθνική και Τράπεζα Πειραιώς).
Τα προϊόντα δεσμεύονται μόνο μετά την κατάθεση του πλήρες αντιτίμου στην τράπεζα και νοουμένου ότι υπάρχει διαθεσιμότητα την ημερομηνία που έγινε η κατάθεση. Σε περίπτωση που τα προϊόντα σας έχουν εξαντληθεί, τα χρήματα θα σας επιστραφούν άμεσα στον λογαριασμό σας εντός 7 εργάσιμων ημερών.

ΚΥΠΡΟΣ

Οι μοναδικοί διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής για τους πελάτες μας από την Κύπρο είναι οι χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας (μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners και με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass).

Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται την επόμενη ημέρα από την πραγματοποίηση της παραγγελίας. Το www.dimileather.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας.

7.3 Επιβεβαίωση / ενημέρωση παραγγελίας

Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, την τιμή, την ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης, της διάρκειας ισχύος και της τιμής της ενδεχόμενης προσφοράς και το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει ηλεκτρονικά αντίγραφο της παραγγελίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που έχει δηλώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας του, το οποίο περιλαμβάνει την λεπτομερή περιγραφή των εμπορευμάτων της παραγγελίας και έναν μοναδικό κωδικό, με τον οποίο θα μπορεί να παρακολουθήσει την πρόοδο και εξέλιξη της παραγγελίας του.

Ολοκλήρωση Παραγγελίας

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα):

Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί. Παρακαλώ δείτε λεπτομέρειες παρακάτω.

Αριθμός παραγγελίας: ΧΧΧXXXXX

Στο email που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας, σας έχει αποσταλεί ένα αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό μήνυμα (email) με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας που υπήρχαν στην προηγούμενη σελίδα (παρακαλούμε ελέγξτε το email σας).

8 Αποστολή των προϊόντων

Οι παραδόσεις των προϊόντων πραγματοποιούνται σε όλη την Ελλάδα, καθώς επίσης και στην Κύπρο, μέσω των εταιρειών ΕΛΤΑ Courier και Speedex, στις παρακάτω αναφερόμενες προθεσμίες.

Τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται ως εξής:

ΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΟΣΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ  
Εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από τη λήψη της παραγγελίας, για παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί έως τη 1 μ.μ. της ίδιας ημέρας.              4,00 €
Εντός τεσσάρων (4) εργάσιμων ημερών από τη λήψη της παραγγελίας, για παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί μετά τη 1 μ.μ. της ίδιας ημέρας.              4,00 €
ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ  
Εντός τεσσάρων (4) εργάσιμων ημερών από τη λήψη της παραγγελίας, για παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί έως τη 1 μ.μ. της ίδιας ημέρας.              5,00 €
Εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από τη λήψη της παραγγελίας, για παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί μετά τη 1 μ.μ. της ίδιας ημέρας.             5,00 €
ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ  
Εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από τη λήψη της παραγγελίας, για παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί έως τη 1 μ.μ. της ίδιας ημέρας.             5,00 €
Εντός έξι (6) εργάσιμων ημερών από τη λήψη της παραγγελίας, για παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί μετά τη 1 μ.μ. της ίδιας ημέρας.             5,00 €
ΚΥΠΡΟΣ  
Από επτά (7) έως δεκατρείς (13) εργάσιμες ημέρες από τη λήψη της παραγγελίας, για παραγγελίες κάτω των 50€.              9,00 €
Εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από τη λήψη της παραγγελίας, για παραγγελίες κάτω των 50€.            18,00 €
Εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από τη λήψη της παραγγελίας, για παραγγελίες άνω των 50€.            10,00 €

Οι τιμές του παραπάνω πίνακα συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.

  1. Για παραγγελίες συνολικής αξίας κάτω των 50,00 € οι χρεώσεις αναγράφονται στον παραπάνω πίνακα, ανάλογα με το σημείο παράδοσης.
  2. Για παραγγελίες συνολικής αξίας 50,00 € και άνω, οι αποστολές είναι δωρεάν, μόνο για παραδόσεις εντός Ελλάδος.
  3. Για παραγγελίες ογκομετρικού βάρους έως 10 κιλά υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή και το κόστος αυτής είναι 2,50 €.
  4. Για παραγγελία πολλών προϊόντων με μεγάλο όγκο εντός Ελλάδας, η αποστολή θα γίνεται δωρεάν με μεταφορική εταιρεία κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη.
  5. Για παραγγελία πολλών προϊόντων με μεγάλο όγκο για Κύπρο, η αποστολή θα γίνεται κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη.
Ανωτέρα βία:

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση.

9 Πολιτική επιστροφών / ακυρώσεων

Για την εφαρμογή των παρακάτω παραγράφων, απαραίτητη προϋπόθεση είναι πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επιστροφής ή αλλαγής των προϊόντων, χρειάζεται πρώτα να έρθετε σε επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο του e-shop του «Dimi Leather», έτσι ώστε, αφενός να ενημερώσετε για την ενέργειά σας και αφετέρου να ενημερωθείτε για τις απαραίτητες διαδικασίες που χρειάζεται να ακολουθήσετε.

9.1 Ακύρωση παραγγελίας

Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας. Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο του e-shop μας (με ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση sales@dimileather.gr ή στο 21057515874), ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.

9.2 Αντικατάσταση προϊόντων

Η εταιρεία μας υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης μόνο στις περιπτώσεις που:

  1. το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση και εντός χρονικού διαστήματος πέντε (5) ημερών από την παραλαβή του, ενημερώνετε εκπρόσωπο του e-shop μας και σας αποστέλλουμε courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, για την παραλαβή του προϊόντος. Εφόσον το προϊόν εξετασθεί και εγκριθεί από την εταιρεία μας ως ελαττωματικό το κόστος επιστροφής βαρύνει την εταιρεία μας. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την εταιρεία μας, σε περίπτωση ακύρωσης η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται όπως αναφέρεται παρακάτω.
  2. το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που έχετε παραγγείλει. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του. Και σε αυτή την περίπτωση το κόστος επιστροφής βαρύνει την εταιρεία μας.

Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά που ο πελάτης έλαβε κατά την παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο).

Εάν χρησιμοποιηθεί διαφορετικός τρόπος επιστροφής από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο επιστροφής που εμείς προσφέρουμε, τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν αποκλειστικά εσάς.

9.3 Προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά

Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου κατά τη μεταφορά προϊόντος, μπορείτε να αρνηθείτε την παραλαβή του στη μεταφορική εταιρεία και να επικοινωνήσετε μαζί μας στο sales@dimileather.gr ή στο 2105751874 για να προβούμε άμεσα σε αποστολή νέου προϊόντος.

9.4 Αλλαγή προϊόντων

Σε περίπτωση που θέλετε να πραγματοποιήσετε αλλαγή, υποχρεούστε να προβείτε στην επιστροφή του προϊόντος στην εταιρεία, συνοδευόμενο από τα αντίστοιχα παραστατικά που λάβατε κατά την παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο) και να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία, πάντα κατόπιν έγγραφης ή τηλεφωνικής ενημέρωσης του e-shop. Αυτή η νέα παραγγελία αλλαγής θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική. Για να γίνει δεκτή η αλλαγή του προϊόντος, αυτό θα πρέπει να επιστραφεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του στην αρχική του κατάσταση και τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εσάς.

9.5 Υπαναχώρηση

Εάν η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί από φυσικό πρόσωπο (χωρίς να ζητηθεί έκδοση τιμολογίου), έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «Έντυπο Επιστροφής» εσωκλείοντάς το στο δέμα, ή αποστέλλοντάς το με e-mail στο sales@dimileather.gr. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε και με άθικτες τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο ή το μερικό ποσό αν πρόκειται για μέρος της αρχικής παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών παράδοσης, εάν αυτές υπάρχουν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών είτε από την ημέρα που θα λάβουμε πίσω τα αγαθά είτε μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

9.5.1 Επιστροφή χρημάτων

Η εταιρεία θα προβεί σε επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο πελάτης έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά. Εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσω εμβάσματος σε τραπεζικό λογαριασμό (Alpha Bank / Πειραιώς / Εθνικής Τράπεζας) που θα μας υποδείξετε. Σε διαφορετική περίπτωση τα τραπεζικά έξοδα θα βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

9.6 Οδηγίες για την αποστολή της επιστροφής

Για να δεχτούμε την επιστροφή σας θα πρέπει το προϊόν να είναι καλά συσκευασμένο σε ανθεκτικό κουτί. Επίσης, το δέμα της επιστροφής να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής – επιστροφής εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε με τιμολόγιο.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή επιστροφής μη χρησιμοποιημένου προϊόντος, θα πρέπει επιπλέον να φροντίσετε το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν.

Εναλλακτικά, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν καθημερινές από τις 08:00 έως 16:00 και Σάββατα 09:00 έως 15:00,στην έδρα της εταιρείας μας, που βρίσκεται στην παρακάτω διεύθυνση:
ΚΑΡΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.,
Κ. Πορφυρογεννήτου 6,
Τ.Κ. 13121, Ίλιον

10 Επίλυση διαφορών

Το www.dimileather.gr φροντίζει ώστε η ποιότητα των προϊόντων του και των παρεχομένων υπηρεσιών του να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινά από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και συνεχίζεται σε όλες τις διαδικασίες και τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρ’ όλα αυτά παρουσιαστεί το παραμικρό πρόβλημα κατά τη διαδικασία την παραγγελίας σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το www.dimileather.gr και να αναφέρετε στους συνεργάτες μας το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το πρόβλημα τηλεφωνικά. Άλλως υπάρχουν οι παρακάτω δυνατότητες:

10.1 Εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών

Η εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών είναι μια μέθοδος εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών. Ένα ουδέτερο τρίτο μέρος, ο φορέας επίλυσης διαφορών, θα σας βοηθήσει να βρείτε μια εξωδικαστική λύση. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) υπάρχουν διάφορα είδη τέτοιων φορέων, π.χ. διαμεσολαβητές, διαιτητές, συνήγοροι, συμφιλιωτές, συμβούλια καταγγελιών καταναλωτών. Κάθε φορέας ενεργεί με διαφορετικό τρόπο, αλλά σε γενικές γραμμές θα βοηθήσουν εσάς και τον έμπορο να καταλήξετε σε αμοιβαία ικανοποιητική επίλυση της διαφοράς σας. Είναι μια διαδικασία ευκολότερη, ταχύτερη και φθηνότερη από την προσφυγή στο δικαστήριο.
Στην Ελλάδα, οι διαδικασίες για την εναλλακτική επίλυση διαφορών (ΕΕΔ) ρυθμίζονται με:

  • την ΚΥΑ 70330οικ/30.6.2015 (Β΄ 1421) σε προσαρμογή των ρυθμίσεων της Οδηγία 2013/11/ΕΕ του για την εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών (Alternative Dispute Resolution) και
  • τον Κανονισμό 524/2013 για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR). Στην Ελλάδα οι φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών που είναι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο είναι:

10.1.1 Ο Συνήγορος του Καταναλωτή:

Αποτελεί ανεξάρτητη αρχή με στόχο την εξωδικαστική και φιλική διευθέτηση διαφορών μεταξύ προμηθευτών και καταναλωτών. Επίσης, ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει την ευθύνη λειτουργίας και στήριξης του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή και εποπτεύει τις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού, οι οποίες, σύμφωνα με το Άρθρο 11 του Ν. 2251/1994, συστήνονται από τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

10.1.2 Το ΚΕΝΤΡΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ – ADR POINT ΙΚΕ:

Επιλαμβάνεται διαφορών καταναλωτή κατά προμηθευτή σε μία ευρεία γκάμα συναλλαγών.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

10.1.3 Το ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ (Ε.Ι.Ε.Σ.):

Επιλαμβάνεται κάθε εγχώριας και διασυνοριακής διαφοράς που προκύπτει από συμβάσεις πωλήσεων ή συμβάσεις υπηρεσιών μεταξύ μιας επιχείρησης και ενός καταναλωτή.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

10.1.4 To ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΔΟΡΩΝ (startADR):

Επιλαμβάνεται εγχώριων και διασυνοριακών διαφορών καταναλωτή κατά προμηθευτή σε μια ευρεία γκάμα συναλλαγών.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

10.2 Ηλεκτρονική επίλυση διαφορών

Αν έχετε διαφορά με έμπορο σε χώρα της ΕΕ σχετικά με προϊόν ή υπηρεσία που αγοράσατε ηλεκτρονικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ΗΕΔ), η οποία παρέχεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Αυτή η πλατφόρμα διατίθεται δωρεάν, σε όλες τις γλώσσες της ΕΕ.

Αν υποβάλετε καταγγελία μέσω της πλατφόρμας ΗΕΔ, εσείς και ο έμπορος θα πρέπει να συμφωνήσετε για τον φορέα εναλλακτικής επίλυσης διαφορών που θα εξετάσει τη διαφορά σας. Κάθε φορέας εφαρμόζει δικούς του κανόνες και διαδικασίες και είναι δωρεάν για τους καταναλωτές. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

10.3 Δικαστική επίλυση διαφορών

Εφόσον η διαφορά δεν μπορεί να επιλυθεί εξωδίκως, η οποιαδήποτε διαφορά προκύψει θα επιλύεται στα δικαστήρια της πόλης των Αθηνών.

11 Τροποποίηση των όρων του παρόντος

Το www.dimileather.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. H Εταιρεία αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους.