Για την εφαρμογή των παρακάτω παραγράφων, απαραίτητη προϋπόθεση είναι πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επιστροφής ή αλλαγής των προϊόντων, χρειάζεται πρώτα να έρθετε σε επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο του e-shop του «Dimi Leather», έτσι ώστε, αφενός να ενημερώσετε για την ενέργειά σας και αφετέρου να ενημερωθείτε για τις απαραίτητες διαδικασίες που χρειάζεται να ακολουθήσετε.
Ακύρωση παραγγελίας
Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας. Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο του e-shop μας (με ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση sales@dimileather.gr ή στο 21057515874), ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.
Αντικατάσταση προϊόντων
Η εταιρεία μας υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης μόνο στις περιπτώσεις που:
- το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση και εντός χρονικού διαστήματος πέντε (5) ημερών από την παραλαβή του, ενημερώνετε εκπρόσωπο του e-shop μας και σας αποστέλλουμε courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, για την παραλαβή του προϊόντος. Εφόσον το προϊόν εξετασθεί και εγκριθεί από την εταιρεία μας ως ελαττωματικό το κόστος επιστροφής βαρύνει την εταιρεία μας. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την εταιρεία μας, σε περίπτωση ακύρωσης η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται όπως αναφέρεται παρακάτω.
- το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που έχετε παραγγείλει. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του. Και σε αυτή την περίπτωση το κόστος επιστροφής βαρύνει την εταιρεία μας.
Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά που ο πελάτης έλαβε κατά την παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο).
Εάν χρησιμοποιηθεί διαφορετικός τρόπος επιστροφής από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο επιστροφής που εμείς προσφέρουμε, τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν αποκλειστικά εσάς.
Προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά
Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου κατά τη μεταφορά προϊόντος, μπορείτε να αρνηθείτε την παραλαβή του στη μεταφορική εταιρεία και να επικοινωνήσετε μαζί μας στο sales@dimileather.gr ή στο 2105751874 για να προβούμε άμεσα σε αποστολή νέου προϊόντος.
Αλλαγή προϊόντων
Σε περίπτωση που θέλετε να πραγματοποιήσετε αλλαγή, υποχρεούστε να προβείτε στην επιστροφή του προϊόντος στην εταιρεία, συνοδευόμενο από τα αντίστοιχα παραστατικά που λάβατε κατά την παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο) και να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία, πάντα κατόπιν έγγραφης ή τηλεφωνικής ενημέρωσης του e-shop. Αυτή η νέα παραγγελία αλλαγής θα πρέπει να είναι ίσης η μεγαλύτερης αξίας από την αρχική. Για να γίνει δεκτή η αλλαγή του προϊόντος, αυτό θα πρέπει να επιστραφεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του στην αρχική του κατάσταση και τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εσάς.
Υπαναχώρηση
Εάν η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί από φυσικό πρόσωπο (χωρίς να ζητηθεί έκδοση τιμολογίου), έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «Έντυπο Επιστροφής» εσωκλείοντάς το στο δέμα, ή αποστέλλοντάς το με e-mail στο sales@dimileather.gr. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε και με άθικτες τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
Ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο ή το μερικό ποσό αν πρόκειται για μέρος της αρχικής παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών παράδοσης, εάν αυτές υπάρχουν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών είτε από την ημέρα που θα λάβουμε πίσω τα αγαθά είτε μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
Επιστροφή χρημάτων
Η εταιρεία θα προβεί σε επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο πελάτης έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά. Εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσω εμβάσματος σε τραπεζικό λογαριασμό (Alpha Bank / Πειραιώς / Εθνικής Τράπεζας) που θα μας υποδείξετε.
Οδηγίες για την αποστολή της επιστροφής
Για να δεχτούμε την επιστροφή σας θα πρέπει το προϊόν να είναι καλά συσκευασμένο σε ανθεκτικό κουτί. Επίσης, το δέμα της επιστροφής να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής – επιστροφής εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε με τιμολόγιο.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή επιστροφής μη χρησιμοποιημένου προϊόντος, θα πρέπει επιπλέον να φροντίσετε το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν.
Εναλλακτικά, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν καθημερινές από τις 08:00 έως 16:00 και Σάββατα 09:00 έως 15:00,στην έδρα της εταιρείας μας, που βρίσκεται στην παρακάτω διεύθυνση:
ΚΑΡΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.,
Κ. Πορφυρογέννητου 6,
Τ.Κ. 13121, Ίλιον